Σημαντικό «διπλό» στη Μεγαλόπολη επί του Πελασγού για τους εφήβους του Αρκαδικού

0
447

Το βράδυ του Σαββάτου 06/09 στο κλειστό γυμναστήριο Μεγαλόπολης τη δικής τους πρεμιέρα είχαν οι εφηβικές ομάδες του ΚΟΜ Πελασγού και του ΣΕΦΑ Αρκαδικού σ’ ένα ενδιαφέρον παιχνίδι στο οποίο νικήτρια αναδείχθηκε με σκορ 42-53 η ομάδα της Τρίπολης. Μια σημαντική νίκη για τους «κυανόλευκους» σε μια παραδοσιακά απαιτητική έδρα.

Αγωνιστικά οι έφηβοι του Αρκαδικού ξεκίνησαν δυνατά την αναμέτρηση με αποτελεσματική αμυντική λειτουργία αλλά και λύσεις στην επίθεση με αποτέλεσμα να δημιουργηθεί ένα πολύτιμο προβάδισμα στο φινάλε του α’ δεκαλέπτου με σκορ 3-12. Στη συνέχεια οι «γηπεδούχοι» σταδιακά έβγαλαν αντίδραση στο παρκέ. Άμεσα κατάφεραν να ισορροπήσουν το ματς και δημιούργησαν προϋποθέσεις ακόμη και να επιστρέψουν στο ματς, με το α’ μέρος να ολοκληρώνεται με το σκορ στο 17-24.

Στην επανάληψη ο Πελασγός μπήκε καλύτερα στον αγωνιστικό χώρο. Δυνάμωσε την άμυνά του δυσκολεύοντας περισσότερο επιθετικά τον Αρκαδικό, αλλά παράλληλα βρήκε λύσεις στο σκοράρισμα κυρίως από την περιφέρεια. Έτσι στη διάρκεια του γ’ δεκαλέπτου το επί μέρους σκορ 15-9, επέτρεψε στον Πελασγό να «επιστρέψει» για τα καλά στο παιχνίδι μειώνοντας στον πόντο (32-33) στο τέλος της γ’ περιόδου.

Το φινάλε ωστόσο αποδείχθηκε πιο αποφασιστικό για τους παίκτες της Τριπολίτικης ομάδας που «διαβάζοντας» αποτελεσματικά την αντίπαλη άμυνα βρήκε λύσεις στο σκοράρισμα από τη γραμμή των 6,75μ., με αποτέλεσμα να ανακτήσει ένα πολύτιμο προβάδισμα που διατήρησε ως το τέλος της συνάντησης.

ΓΗΠΕΔΟ: Κλειστό γυμναστήριο Μεγαλόπολης | 06/09/2020 (20:00).
ΘΕΑΤΕΣ:
ΔΙΑΙΤΗΤΕΣ: Κυριακόπουλος, Νικητόπουλος.
ΔΕΚΑΛΕΠΤΑ: 3-12 (Α’), 17-24 (Β’), 32-33 (Γ’), 42-53 (Δ’).
ΠΕΛΑΣΓΟΣ ΚΟΜ (Γιώργος Τσατσουλής, Γεωργία Μανιάτη): Τσιντώνης 13(1), Παπαδόπουλος 13(1), Μιχολιάς, Βούλγαρης 4, Δρακόπουλος 7(1), Σταβαράκης 5(1).
ΣΕΦΑ ΑΡΚΑΔΙΚΟΣ (Παναγιώτης Γεωργακόπουλος, Νίκος Πολυζωγόπουλος): Χαραλαμπόπουλος 8(1), Γκέκας 3, Αλεξόπουλος 15(2), Σινάνης, Καψιώτης 8(2), Μάνδρος, Συρεγγέλας-Αθανασιάδης 6, Χωματάς 13(1).

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here